Hlavní popis newsletteru

Jak začít používat SYSDO?

Myslíte, že začít používat docházkový systém u vás ve firmě je složitý proces, a proto to již nějakou dobu odkládáte? Začít používat SYSDO je jednoduché. Celý systém funguje v cloudu, na svých počítačích nic neinstalujete, jediné co potřebujete je připojení na internet a webový prohlížeč.

Pro vyzkoušení SYSDA na 60 dnů zdarma a bez závazku stačí jediné - vyplnit registrační formulář na této stránce. Ihned po registraci můžete začít používat systém SYSDO se vším co nabízí. Do systému můžete zavést libovolný počet zaměstnanců, k dispozici je vám samozřejmě kompletní administrace pro správu pracovních směn, skupin a pozic či správa dovolené. Dostanete jednoduše plnou verzi aplikace bez jakýchkoliv omezení a v případě problémů můžete využít i naši technickou podporu.

O tom jak SYSDO začít používat se dozvíte v tomto videu:

SYSDO je moderní docházkový systém fungující v cloudu. Základní funkcí SYSDA je kontrola a správa docházky, tvorba individuálních pracovních plánů a zpracování pracovní docházky ve vhodných formátech pro firemní účetnictví. Docházka je zaznamenávána pomocí biometrických terminálů, které kromě snímače otisků prstů disponují i dvojicí kamer s IR přísvitem pro rozpoznání obličeje. Samozřejmostí je také autentizace pomocí PIN kódu nebo přiložení čipu.