Cílem placené technické podpory firmy Eurosat CS je poskytnutí maximálně profesionální pomoci při řešení technických problémů.

Pokud nemáte technickou podporu zaplacenou, můžete si ji zakoupit na e-shopu v sekci Technická podpora. Dny technické podpory dostáváte zdarma při nákupech nad 5000 Kč. Pro více informací kontaktujte svého obchodníka.

Každý všední den od 8:00 do 17:00 jsou naši technici připraveni zodpovědět Vaše dotazy.

Nejčastěji pokládané dotazy na naši technickou podporu jsou na našem e-shopu, v sekci FAQ (Často kladené otázky).
Pro přístup do sekce FAQ na našem e-shopu je nutná ověřená registrace. 

V rámci technické podpory CCTV a EZS může dojít ke ztrátě či poškození dat. Před poskytnutím podpory doporučujeme zálohovat všechna důležitá data a
nastavení. Společnost Eurosat CS, spol. s r.o. při poskytování technické podpory neodpovídá za možné poškození či ztrátu dat, software,
konfigurace, anebo ušlý zisk.

Z důvodu zamezení čerpání technické podpory jinou firmou, bývalým zaměstnancem a podobně, je možné si nastavit tzv. kód technické podpory. Tento kód slouží jako heslo pro komunikaci s naším technikem.

Pokud si kód nastavíte, budou operátoři naší technické podpory tento kód vyžadovat. Kód je možné kdykoliv změnit. O změně nezapomeňte informovat Vaše techniky.

Kód technické podpory nastavíte po přihlášení do e-shopu: Můj účet / Společnost / Údaje o společnosti.

Kontakt na technickou podporu (ČR)

contact-tel Tel. 1: +420 515 533 337
contact-tel Tel. 2: +420 515 901 014
contact-tel Tel. 3: +420 515 901 017
contact-tel Tel. 4: +420 548 216 981
contact-mail Elektronické: Webový formulář
Pro odeslání dotazu přes formulář je nutné být na e-shopu přihlášen.

Kontakt na technickou podporu (SK)

contact-tel Tel.: +421 650 822 042