Hlavní popis newsletteru

Proč ve firmě používat tiketovací systém a helpdesk?

Tiketovací systém je ideální volbou pro zadávání požadavků a úkolů ve firmě. Tradičně se úkoly zadávají ústně, telefonicky nebo e-mailem. Často jsou ale tyto úkoly zapomenuty a nejsou splněny a ne vždy je to chybou zaměstnance. Tiketovací systém má ve firmě za úlohu převzít kontrolu nad zadanými úkoly. Z každého úkolu se stane tiket. Tiket má přiřazeného řešitele, může mít nastaven termín dokončení a tiketovací systém vhodně nastavenými vnitřními mechanismy dohlíží na dokončení úkolu.

Helpdesk lze chápat jako nadstavbu tiketovacího systému. Požadavky a úkoly nejdou ze strany firmy, ale přímo od zákazníků. Každé firmě by mělo záležet na tom, že se požadavky zákazníků podaří vyřešit včas a ke spokojenosti zákazníka. Zákazník samozřejmě nechce používat váš interní tiketovací systém, zákazník chce komunikovat tak, jak je zvyklý – tedy e-mailem. Tiketovací systém se v tomto případě stará o to, že e-mailová komunikace je zařazována přímo do tiketovacího systému, je přiřazována do správných vláken, jednotlivé problémy jsou přiřazeny správným uživatelům a kontroluje jejich úspěšné vyřízení. Tímto způsobem lze zpracovávat veškerou komunikaci se zákazníkem – od prvotních obchodních dotazů až po pokročilou technickou podporu vašeho produktu.

Použití helpdesku přináší řadu výhod. I sebelepší systém e-mailové filtrace občas selže. Občas nastane lidská chyba. To má za následek, že se dotaz ztratí, v lepším případě se zákazník ozve znovu, v tom horším o zákazníka přijdete. Helpdesk požadavky zákazníků zpřehlední, komunikaci se zákazníkem zefektivní.



A proč vybrat právě Edu?

S Edou získáte všechny výhody tiketovacích a helpdesk systémů – dostanete dokonalý přehled nad úkoly ve firmě i nad požadavky od zákazníků. Obrovskou výhodou je to, že Eda pracuje v cloudu. Nemusíte provozovat firemní server, nemusíte ani nic instalovat na počítače svých zaměstnanců. Stačí připojení na internet a internetový prohlížeč. Eda navíc disponuje moderním responzivním designem a není problém ho používat i na mobilních zařízeních. Pro optimalizaci firemních procesů, snazší odhalení přetížených a málo využitých zaměstnanců je Edu je možné propojit s docházkovým systémem SYSDO. A jako každý software z naší produkce i EDU rádi upravíme na míru vašim požadavkům. A stejně jako například SYSDO i Edu můžete vyzkoušet zcela nezávazně na dva měsíce zdarma.

Eda je moderní tiketovací systém, který vám poskytne ucelený dohled nad řešením všech úkolů a projektů, které ve vaší firmě probíhají. Nahradí tím sdílené dokumenty na síti, e-mailového klienta či ručně psané poznámky. Eda velmi výrazně zjednoduší a zpřehlední práci ve vaší společnosti. Tím samozřejmě šetří nejen čas, ale i peníze.